Thursday, April 23, 2015

milo girls!


assalammualaikum dan hai :) sungguh lama rasanya tak update blog ni. ishhh!! dah bersawangg lahh, hah, meh lah awak yg baca blog ni tolong tiup kan sekali habuk ni. fuhhh fuhhhh !! berhabukk sana sini :3 *shitt benda apa yg aku merepek ni?* k lol --' ehh, sebenarnya apa yg aku nak taip ahh? tengok title atas tuhh " milo girls aka negro amerika latin " wahh.. macam menarik je, ha.. kalau menarik dipersilakan baca kalau awak-2 rasa macam 'bosan' boleh angkat kaki dari blog ni yaa*sungguh murni ayat kauu shaa*. sebenarnya aku malas nak update blog ni tapi disebabkan ada salah sorang FANS i *eeewwww kaki plishh* ni kan (nama dirahsiakan) dia nak sangat suruh i update blog ni, so nak tanak terpaksa lah update. ngeee :)

okayhh. milo? apa tuhh? air milo? jual milo? atau kelab milo? hahahahahaha xD memang kelakar dan u olls tahu tak itulah benda yg selalu aku pikir sebelum join kelab ni, dan semuanya tipuan belaka and aku pun tergoda dengan kepalsuan kelab tersebut*perghhh --' ayat menjeling jap*. Sebenarnya itulah AJK kelab bola jaring peringkat MSSD. ya Allah memang banyak dugaan ahh masuk kelab nih. paling aku menyampah tahap sampah ahh bila jadi ball pickers kau tahu tak betapa seksanya jadi benda alah tuh? nak tangkap bola satu hal, bola masuk longkang lagilah satu hal, dangan panas terik nya sampai hitam cenggini satu hal, berdiri lagi satu hal. cuba kau tambah tolak darab bahagi semua jadi 4 hal kau tahu tak. nak nak lagi bila aku nak tangkap bola, boleh pulak terkena jari aku and terseliuhh T_T perit kau tahu tak! tambah lagi jari ni satu hal jadi 5 hal sumanya aku yang kena tanggung *seksa bukannn?*

masa first time jadi tuhh ya Allah cuma tuhan je yg tahu betapa exited nya aku bila pakai baju jersi dengan tudung bawal and tali name card. siap menunjuk topi lagi kauu.. bila time bertugas aku nak jaga bola, boleh pulak lah time tuh rasa nak pengsan :( nasib izaty dengan najiha ada, menangis kot aku time tuhh. lepastuh ada budak sorang nih cam "bagos sangat" kan dok berkomen cakap aku, izzaty, najiha kutip bola tak betol. ya Allah! ehh kau paham tak yg kitaorang penat, kau dok rilek jaga scoreboard boleh ahhh citer. yg kitaorg terpaksa menanggung seksa boleh lagi kau cakap itu ini itu ini :'( . bila kau pulak jaga bola pandai pulak kau cakap " ehh dhoee, penat ahh weyhh jaga bola nihh" ehhh. kau nak aku bagi free kahak ke apa?--' *shaa mood kau dah kelaut dah nihh* haishhh sabo je ann time uhh..

yang paling seksa gila gaban bila nak jaga bola boleh pulak lahh kena jari manis aku.. cam budak cacat dah rasa tauu.. gelanggang 2 punya pasallah ball picker dia rilek je goyang kaki aku yang tangkap bola gelanggang dia sampai jari aku terkelepet ke belakang dann AUUUCHHHHH!!!! ya Allah rasa macam jari aku melayang kat langit. tapi masa tuh aku tak nangis ahh just tahan je dalam hati.. bila dah tak tahan aku mengadu dekat group aku gelanggang 3. alhamdullillah nasib ada PBSM yg sudi nak urut jari aku.. masa dia urut tuhh jangan cakap ahh sakit dia cam mana. memang GEDEBABOOM ahhh ya Allahhh :'(. itu baru aku. najihah? kalau najihah kaki melecet and PBSM tuh sapu ubat dettol paling power ahh .. dia yang nak menjerit aku yang seksa tengok.. okayh izaty pulak *perghhh cita akuu gempak seyhh* dia bila nak tangkap bola boleh pulaklah kaki dia terjunam kat longkang tuhh. kah kah kah kah xD memang kelakar habis lecun semua kasut dengan stokin dia. kesian jugaklah rasa.. memang banyak dugaan ahh jadi benda nihh, yang rilek izzah dengan fazira perghhh .. dok goyang kaki jaga score board memang bahagia ahh hidup aku cenggituhhh... nasib aku paksa dia jadi ball picker pulak biar dia rasa cam mana seksa nya jadi benda alah tuhhh :'(

zulaika and qis pulak jadi pencatat. perghhh. ingat kan senang kerja diorang rupanya lagi susah. kena maki habis ahhh dengan reff kalau jadi pencatat nihh. nabilah jaga masa. lagi senang kot... ehh yekaa? ahhh lantak semua kerja susah. paling banyak complent gelanggang 3 ahh. apa yg tak kena pon aku tak tahu. sampai aku dengan fazira kena tuka jadi orang bagi air dengan makanan.. rasa macam emmmmmm( tak boleh nak digambarkan). tapi jujur ahh memang best ahh jadi AJK ni boleh jadi pengalaman sampai bila-2 :') okayh aku rasa sampai sini je kot.. kalau ada masa aku update lagi lah yaa. byee saranghaaee.....



 "korang bawak rombongan negro kepe?"-najwa xD salah satu ayat yg aku takleh lupakannn

3 comments:

Unknown said...

Deabaknya Awak!! haha

Shaaaa said...

Terima kasihh hahahahaha xD

Unknown said...

Asal part aku sikit gila? Cis