Wednesday, November 5, 2014

last day in school :')



oukeyh hari nie aku nak citer last day aku skolah , memang best lah tapi sedih jugaklah , nak tahu kenapa ? sebab masa tuh hari terakhir aku jumpa kawan aku . takut tahun depan tak sama kelas lagi ,ignore my face kat pic atas tuh ? mana aku ? hah ! cari lah kau sendiri . masa nie dalam surau kene buat asigment apa tah *ceh wah xD* hahaha . time nie nak tergelak   gile kot kene lukis gambar makhluk tuhan kat dalam lappy tuhh . agak menjadi lah zulaika lukis :) *bukan nak perli okeyh* asalkan nampak rupa makhluk dalam lappy tuh , tapi okeyh lah dia lukis kalau nak suruh aku memang muka makhluk tuhan tuh memang jadi lain macam lahh , baik-2 tua hah kau ! aku lukis 200 percent tiada kedutan .. hahahah xD


time nie mr.john suruh kiteorang kaji dari mana makhluk tuh lahir , asal , nama panjang , nama pendek , semualah , naik bosan pon ade jugak lah . memang tak tahu nak buat macam mane cause time tuh memang ade masa 10 ke 5 minit je lagi , nak tahu kenapa ? sebab masa yang ada tuh kite orang habiskan dengan tengok klip video kpop . hahaha xD dekah gile sebab yelah kan masa suntuk untuk buat benda tuh semua , alahai :3 apalagi , main bedal jelah  , hahahah , nasib sempat*alhamdullillah* walaupun kurang cantik tapi memuaskan lah.*bolela~:V*


sebenarnya kertas yang zulaika lukis tuh kene tampal kat pokok kot , pastu kene tanam pokok , alahai~ aku bab-2 menanam nie kurang minat*nak dikatakan memang tak minat langsung* yang diorang jangan cakap lah dah terlampau rajin untuk menanam , muka aku nak tanam pokok ? ofcorse not lah , tanam pokok paling aku bosan , oukeyh back to the point , yang si qis ngan tipah buat short bio makhluk tuhan tuh yang kiteorang nie , melukis pulak~ lantak lah nak , jadi tak jadi // asal nampak rupa , yedak ? kerja aku ? nampak pic tuh ? just tengok menonok macam  orang hilang akal --'



oukeyh , aku rasa sampai sini je kot cerita aku , kenapa ? penat menaip lah , nak hadap lappy nie dah naik muak . isyaallah kalau ada cerita lagi nanti aku post lah yee . ok bubbye

nota kaki tangan and lengan untuk zulaika , gambar nie aku ambik kat twitter kau , hope tak marah yee , sharing is caring maa~ sori tak mintak izin , bizzi katanya ;v hahaha. assalammualailkum



p/s : hah kau !!! disebabkan aku nie budak baik , siap printscreen lagi kau ! tak nampak ? tekan pic tuh biar jadi besaq gedabaq .

3 comments:

Anonymous said...

lawo gamba hahahah rindu kau soo muchhh kbye xD

zulaika said...

ni aku okay zulaika kau hang, komen first tu pehal tah takde nama aku

Shaaaa said...

Aku pong rinduu kau jemahh . lama tak gurau senda ngan
kau*muntah pelangi pliss*